sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Nu tiu de ce dar multi vaneaza animalele pan la disparitie precum Tigrul Tasmanian Ultimul exemplar a murit in captivitate in anul 1936 .

mai sunt si alte animale care acum nu mai sunt   precum pasarea DODO
sunt mai multe animale care au murit din 
cauza schimbarii climei si din cauza noastra exterminandule " casa " de la paduri pan la jungle si savane . daca noi nu schimbam cursul in care ne aflam adica sa OPRIM EFECTUL DE SERA si SA OPRIM TOPIREA GHETARILOR DE LA POLUL NORD vom ajunge in manualele de geografie  sau vom fii istorie.

7 comentarii:

eu:| spunea...

poi..interesanta ideea^^,tzineo tot asa :],

ioana spunea...

hmm..traim intr-o societate in care banul guverneaza totul... se pare ca in cazul exploatarii resurselor animaliere cu cat ucizi mai mult cu atat ai mai multi bani...ce se intampla q unii oameni????????distrug tot ce ne inconjoara.Este oribil ceea ce se intampla asa k celor karora ne plac animalele....foarte nasol... si asta datorita celor care sunt la conducere dar si noua oamenilor de rand care nu protejem natura cum ar trebui..Dar in curand ne vom duce si noi (specia umana) sunt sigura..Am omis sa felicit realizatorul blogului..excelenta abordare!!! ultima idee mi-a placut enorm. felicitari

Mo spunea...

Bine spus Ioana dar daca vedem mai bine si am intoarce capu sa vedem cat am distrus am vede ca am distrus am vede ca am distrus circa 40-60/ % din suprafata Terrei . Singura solutie e precum am mai spus STOParea EFECTULUYI DE SERA si REDUCEREA cu circa 80/% poluarea cu masini, motociclete si restul.
Dar putem sa ajutam si Balenele albastre si delfinii care cad in navoadele pescarilor care arunca navoadele pentru a prinde peste si prind sarmani delfini care mor incurcati in plase si navoade .

Iti multumesc pentru comentariul tau :) Te mai astept sa mai vorbim despre Terra :)

ioana spunea...

Greu de crezut, dar unele din cele mai cunoscute animale din lume sunt pe cale de disparitie. Ce valoare va mai avea denumirea de “Regele Junglei” peste cativa ani? Poate aceeasi valoare cu a unei amintiri frumoase… din pacate
.

Mo spunea...

Stiu dar asta si adevarul ca el mai urmeaza sal vedem doar in documentare decat in savana :( dar cel mai rau la zoo slab de zici ca e lesinat. si alte animale care trebuie s isi aibe locu in palatul sau din africa unde isi are natiunalitatea de rege a svanei

Yoyo spunea...

foarte buna ideea blogului, chiar imi place...si chiar nu ma asteptam...
tine`o tot asa, si poate reusim sa trezim societatea in care traim acum...:)

Mo spunea...

Ms Ioana ca ma sutii in planul cu crearea unei mici fundatii ca sa spunem STOP poluarii s EFECTULui DE SERA caci doar asa vom putea oprii ce s distrus pana acum.